lördag 26 januari 2013

Hus

Nu har jag äntligen orkat göra ett inlägg med alla bilder!
Detta är min kompis "framtida hus", som jag byggde på sims. Här är det då tänkt att hon och Harry Styles ska bo. Är inte så bra på att bygga stora hus, så det blev som det blev...
Här har vi huset från framsidan, rymlig uppfart, med en fontän i mitten.
Baksidan. Pool,lekplats och bubbelbad.
Okej, då börjar vi väll rundturen. Här har vi ingången på framsidan.
Hallen:
Från hallen och in mot köksdelen:

Köket: Fråga mig inte varför jag fick för mig att göra ett rött kök, har aldrig nånsin gjort det, men det bara dök upp i huvudet att det skulle vara rött...:
Och nu tillbaka till hallen och gå åt andra hållet, till vardagsrummet:
Och här kommer det lila in...
Skrivbord
Nått ställe där man kan sitta och läsa. (Harry Potter)
Soffan¨
Tv:n
En toalett:
Då går vi uppp en våning
Här är hallen
Ingången till sovrummet.
Sovrummet
 
Ingången till badrummet som tillhör sovrummet.
Badrummet:
Tillbaka ut till "hallen", också går vi åt andra hållet. Där har vi ett, hmm..vad säger man? Utrymme?
Också går vi upp till översta våningen där barnen bor...
 
Badrummet
Barnrummen:

 
 
Nu orkar jag inte lägga in fler bilder!
 



 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar